Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Διαβάζοντας στο Μαύρο Σαλόνι -23-

Ελευθερία η θάνατος...


Κάποια από τα κείμενα, τα ποιήματα και τις παροτρύνσεις που ακούστηκαν στην
εκπομπή "Το Μαύρο Σαλόνι", την Πέμπτη 12/1/2012 στον rockxs.com


Δεν υπάρχουν κανόνες! Όλοι οι άνθρωποι είναι εξαιρέσεις σε ένα κανόνα που δεν υπάρχει!!

Fernando Pessoa


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Σαν κάτοικος του κέντρου και εγώ αδέρφια, άεργος-χασομέρης εκ πεποιθήσεως, σουλατσάρω συχνά στην κεντρική αγορά στην Αθηνάς, παρατηρώντας την γενική πορεία του εμπορικού νταλαβεριού. Μπαίνω σ 'ένα φούρνο να πάρω λίγο ψωμί και διαβάζω σε μια ταμπελίτσα "Φρεσκότατα παξιμάδια από χαρούπια και νοστιμότατη χαρουπόπιτα"! Κοιτάζω γύρω μου τις κατάκοπες φάτσες της πελατείας και συνειδητοποιώ αδέρφια πως η στιγμή της κατοχικής μπομπότας δεν θ' αργήσει να μας βρει!!


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Αλλά ο πιο σουρεάλ άστεγος των Αθηνών την αράζει εδώ στην γειτονιά μας, στου Μακρυγιάννη! Είναι μετρίου αναστήματος, με ξανθά ντρέντλοκς μαλλιά και κυκλοφορεί ξυπόλητος φορώντας μόνο παντελόνι! Απλώνει καθημερινά μια κουβέρτα έξω από το μετρό της Ακρόπολης κάνοντας γιόγκα-πραναγιάμα, χαιρετισμό στον ήλιο, ολοκληρωμένο πρόγραμμα!! Να μην παραλείψω να σας πω, πως ο τυπάκος δεν ζητιανεύει, απλά υπάρχει και κάνει τα δικά του! Άψογος!!!


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Η πιο ρομαντική και συνάμα επαναστατική πράξη της εβδομάδος ( ρομαντισμός και επαναστατικότητα πάνε πάντα μαζί φίλοι μου, δεν πρέπει να το ξεχνάμε ) την έκαναν σύντροφοι αντιεξουσιαστές, που κατέλαβαν τα στούντιο του ραδιοφωνικού σταθμού Flash και για πάνω από μια ώρα, μετέδιδαν κείμενα συμπαράστασης στα μέλη της οργάνωσης Επαναστατικός Αγώνας, διαβάζοντας και αποσπάσματα προκηρύξεων!! Μπράβο στα πλάσματα, ας ευχηθούμε ο εισαγγελέας που έχει αναλάβει την υπόθεση  να αποδειχθεί άνθρωπος!!!


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Όμως η πιο αποτρόπαια πράξη των ημερών, ήταν αυτή η ελεεινή συμπεριφορά του Κίμωνα Κουλούρη!! Σ 'αυτό το επεισόδιο που προκάλεσε ο τέως υπουργός - σταρούμπα της πρώτης πασοκικής γενιάς, είναι συμπυκνωμένο όλο το δράμα των νεοελλήνων! Αυτοί οι πολιτικάντηδες γαλούχησαν την οποία συνείδηση του λαού!! Περνάνε τέσσερα κόκκινα φανάρια, σε πατάνε και μετα βγαίνουν έξαλλοι ρωτώντας, "ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε;" Φυσικά και ξέρω ποιος είσαι ρε τομάρι. Άλλος ένας πρωτοκλασάτος προδότης τους έθνους είσαι και τίποτα παραπάνω!!!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Στην Ισπανία, στο συνοριακό χωριό Σαλβατέρα Ντε Μίνιο, οι κάτοικοι σταμάτησαν τις συναλλαγές με το ευρώ και επανέφεραν την πεσέτα, χρησιμοποιώντας την παλιά ισοτιμία, 166 πεσέτες προς 1 ευρώ! Οι τιμές έπεσαν κατακόρυφα με αποτέλεσμα οι κάτοικοι του χωριού να μην περνάνε τα σύνορα αναζητώντας φθηνά προϊόντα στην Πορτογαλία..ενώ οι μαγαζάτορες είδαν και πάλι μετά από καιρό, γεμάτα τα ταμεία τους!! Και μετά μας λένε, ματώστε για να παραμείνετε στο ευρώ!!!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Να ευχηθούμε καλό ταξίδι στην Τσίτα, που κατάφερε τελικά να αποβιώσει πολύ μετά τον Ταρζάν! Η διάσημη Τσίτα που συνδύαζε την ψυχοσύνθεση της απόλυτης γυναίκας!! Ζωγράφιζε με ευαισθησία, μα παρακολουθούσε και αμερικάνικο ράγκμπι παθιασμένα!! Γοητευτικότατος συνδυασμός!!!


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Τα 'δωσα όλα στον ήλιο. Όλα.
Όλα εκτός από τη σκιά μου.

Guillaume Apollinaire


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Ο Γιακουμάτος, ναι αυτό το ανδρείκελο με το μουστάκι, πρότεινε να ενοικιαστούν η Ακρόπολη και οι υπόλοιποι αρχαιολογικοί χώροι σε ιδιώτες..αυτό δήλωσε ο Γιακουμάτος στο Βήμα FM και μάλιστα αποκάλεσε τους επικριτές του ψυχάκηδες!! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!!! 


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Το μεγαλείο του Έλληνα δεν έχει τελειωμό..Το ΣΔΟΕ αποκάλυψε, παράνομες
επιστροφές ΦΠΑ ύψους δέκα εκατομμυρίων ευρώ σε αγρότες της κοινότητας Άρμα Θηβών Βοιωτίας, που έχει πληθυσμό μόλις 1070 κατοίκους!! Άπειρα εικονικά τιμολόγια,
ανύπαρκτων ζαρζαβατικών, που είχαν εκδοθεί ακόμα και σε ονόματα παππούδων και γιαγιάδων!! Αυτά είναι..δέκα εκατομμυριάκια..τρελό φαγοπότι στο χωρίο!! 


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Δεν είναι υπερβολή να πούμε, πως ίσως και να έφτασε το τέλος της μεταπολεμικής περιόδου!!
Αφού για πρώτη φορά από το 1945, τίθεται θέμα αποχωρήσεως των αμερικανικών στρατευμάτων
από την Ευρώπη!! Τουλάχιστον αυτό υποστήριξε ο Ομπάμα αναφέροντας περικοπές
500 δις δολαρίων δικαιολογώντας τα της πιθανής αποχωρήσεως..! Τι άλλο να πούμε..
Μακάρι να ζήσουμε και τέτοιες φωτεινές στιγμές σύντροφοι!!!



 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Απ’ τον πατέρα μου κληρονόμησα αυτό το δυστυχισμένο χέρι κι απ’ τη μητέρα μου ένα μεγάλο φτερό, από κείνα που έβγαζε απ’ την ψυχή της και τα κάρφωνε στο αστείο καπέλο της — είναι από τότε που τις νύχτες η παλιά ντουλάπα ανοίγει μόνη της και βγαίνει η λαιμητόμος, εγώ παλεύω μαζί της, παίρνω τον μπαλντά και την κάνω κομμάτια, ύστερα καταπίνω τις σανίδες για να μην τις βρουν, πολλοί ναυαγοί σώθηκαν έτσι.

……Χρόνια έζησα τρέμοντας τις πόρτες, ώσπου μάζεψα τα χαρτιά μου, τις τύψεις μου κι έφυγα. Μα στον πρώτο σταθμό είδα πάλι εκείνο το παιδικό φτερό και κατέβηκα.

……Από τότε έμεινα για πάντα στην Κόλαση.


Περιπέτεια (Τάσος Λειβαδίτης)


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Κι όλα αυτά τα
"σ' αγαπώ"
"κι εγώ"
που ειπώθηκαν ή δεν ειπώθηκαν,
που υπονοήθηκαν ή όχι,
που απαξιώθηκαν ή όχι,
που έμειναν μετέωρα σε μισάνοιχτα χείλη..
Πόσο φροντίσαμε να τα "ερμηνεύσουμε",
να δούμε μέσα μας πόσα πραγματικά σημαίνουν,
τι μας γεννούν και τι μας "κλέβουν";
Κι η θανατηφόρα "εκλογίκευση" τους, πού τελικώς μας οδήγησε;
Μέχρι το θάνατό μου θ' αναρωτιέμαι και θα σκάβω..

Ρολάν Μπαρτ


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Πίσω από απλά πράγματα κρύβομαι, για να με βρείτε
αν δε με βρείτε, θα βρείτε τα πράγματα,
θ’ αγγίξετε εκείνα που άγγιξε το χέρι μου,
θα σμίξουν τα χνάρια των χεριών μας.
Ή κάθε λέξη είναι μια έξοδος
Για μια συνάντηση πολλές φορές ματαιωμένη
Πάντα η σιωπή μένει γονατισμένη
Και τότε μια λέξη αληθινή,
Σαν επιμένει στη συνάντηση.

«Το νόημα της απλότητας» Γ. Ρίτσος


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Η αγάπη είναι το σφαγείο
όλων αυτών που σκοτώνουν
τα άλογα όταν γεράσουν.

Θες να βοηθήσεις πραγματικά
έναν ζητιάνο στη Πανεπιστημίου;

Δίπλωσε του διακριτικά
μια επαναστατική προκήρυξη

και φύγε.

Διαφορετικά η αγάπη είναι το trash
κι εγώ το μόνο που θέλω
είναι να χαϊδεύω τη χαίτη
ενός γερασμένου αλόγου

τη τελευταία νύχτα
αυτού του μούλικου κόσμου.


και Φύγε..από το μπλογκ το πορτατίφ



*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*



 Πιάσε με !
Σ΄αγαπώ, σ΄εμπιστεύομαι, σ΄αγαπώ!
 Πιάσε με !
  Πιάσε το αριστερό μου πόδι,
 το δεξί μου πόδι, το χέρι μου !
  Κρέμομαι εδώ με τα δόντια μου,
300 πόδια ψηλά στον αέρα και πιάσε με!
  Έρχομαι, πετώντας χωρίς φτερά,
χωρίς αλεξίπτωτο,
κάνοντας μια διπλή, τριπλή, σούπερ φιγούρα,
  εδώ πάνω, χωρίς δίχτυ ασφαλείας και πιάσε με!
Μ΄έπιασες ! Σ΄αγαπώ ! Τώρα είναι η σειρά σου!!


Έρωτας στη μέση του αέρα..( Lenore Kandel 1964 )



*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Είμαι εύκολος στον ορισμό μου.

Έζησα σαν καταραμένος.

Αγάπησα τα πράγματα χωρίς καμία συναισθηματικότητα.

Ποτέ δεν είχα επιθυμία που δεν μπόρεσα να πραγματοποιήσω, γιατί δεν τυφλώθηκα ποτέ.

Ακόμη και το ακούω ήταν πάντα για μένα συνοδευτικό του βλέπω.

Κατάλαβα ότι τα πράγματα είναι πραγματικά και διαφορετικά όλα μεταξύ τους.

Το κατάλαβα με τα μάτια, ποτέ με τη σκέψη.

Αν το καταλάβαινα με τη σκέψη θα ήταν σαν να τα ’βρισκα όλα ίδια.

Μια μέρα με τύλιξε ο ύπνος σαν οποιοδήποτε παιδί.

Έκλεισα τα μάτια και κοιμήθηκα

Πέραν αυτού, είμαι ο μοναδικός ποιητής της Φύσης.


Φερνάντο Πεσόα


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Είμαι η Αυτοκρατορία στο έσχατο σκαλί του ξεπεσμού μου



Βλέπω να διαβαίνουν οι κατάξανθοι βάρβαροι,

ενώ εγώ σκαρώνω άσχετα ακρόστιχα, σ' ένα ύφος

σαν χρυσάφι που πάνω του χορεύει ο κουρασμένος ήλιος.



Όλα τα ήπιαμε, όλα τα φάγαμε, δε μένει πια

τίποτα να πούμε, εκτός από ένα ποίημα

με στίχους κάπως απλοϊκούς, που τους ρίχνει κανείς στη φωτιά.



Απομένει ακόμα ένας σκλάβος, ένας αλήτης,

που κι όλας δε πολυνοιάζεται πια για μάς.

Απομένει κι η πλήξη, φερμένη δε ξέρω πούθε

που μας πλακώνει.

Paul Verlaine


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Όχι πως ήτανε να έρθεις ,

αλλά εκείνο το βράδυ

τα παράξενα μονοπάτια των λέξεων
με οδήγησαν σε έναν τόπο συνάντησης
μυστικό ,

και όχι πως ήτανε να έρθεις
ή πως θα σε άγγιζα με την ανάσα μου ,

αλλά εκείνο το βράδυ

όλα τα πρόσωπα ήταν το πρόσωπό σου

και δεν υπήρχε τίποτε άλλο για να κατονομάσω
μες στο σκοτάδι ,

και όχι πως ήτανε να έρθεις

αλλά πως ήρθες ,

σαν ένα υπέροχο ποίημα στο δέρμα μου επάνω
από ένα σου χάδι

στο σώμα ,στα σπλάχνα ,στο αίμα μου μέσα

εκείνο το βράδυ.....


Εκείνο το βράδυ - Β.Κουστούδας


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Στην άκρη του γκρεμού την σπρώχνει

κει όπου ο Λάζαρος ζέων, το σάβανο του

με δύναμη σκίζει και το πτώμα ξυπνά

γοητευτικό μα και πένθιμο, μιας αγάπης παλιάς ξεχασμένης



Κι εγώ έτσι, όταν θα 'χω απ τη μνήμη των γύρω χαθεί

και θα μ' έχουν πετάξει ραγισμένο, ευτελές μπουκαλάκι

στη γωνιά μιας απαίσιας ντουλάπας λυπημένο και βρώμικο

θολό, σκονισμένο



Το φέρετρό σου θα 'χω γίνει αγαπημένη μου ανομία,

μάρτυς ολέθριας δύναμης που πάνω μου, κάποτε ασκούσες

προσφιλές δηλητήριο από αγγέλους φτιαγμένο

ηδύποτο που μου κατέτρωγε την καρδιά και το αίμα.


Σαρλ Μπωντλαίρ - Το παλιό μπουκαλάκι...


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Έως την επόμενη εβδομάδα αδέρφια.. πράξτε επανάσταση και ασύστολο βρώμικο σεξ!!
Κρύο, κρύο, καιρός για τρίο!!


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Δεν υπάρχουν σχόλια :