Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Διαβάζοντας στο Μαύρο Σαλόνι -36-

VOTE FOR NOBODY



ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ!!!



- Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ!!!

- Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΜΕΣΟ ΝΑΡΚΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ!!!

- ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ!!!

- Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΟΥ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥ!!!

- Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑΣ!!!

- ΟΛΟΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ!!!

Όλοι οι άνθρωποι συμφωνούν ότι η σημερινή κοινωνία είναι ελαττωματική! Πως λοιπόν αυτή η κοινωνία, που σε κανέναν δεν αρέσει, κατορθώνει να διαιωνίζεται;;
Διαιωνίζεται...1ον. Επειδή υπάρχουν άνθρωποι για τους οποίους είναι υποφερτή αυτή η κοινωνία,
 οι προνομιούχοι!!
2ον. Επειδή οι μη προνομιούχοι, για τους οποίους δεν είναι υποφερτή, υποτάσσονται στην μοίρα τους, επειδη δεν εξεγείρονται!!!

- ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΕΧΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ!!!

Η επανάσταση θα γίνει όταν οι άνθρωποι θα πάψουν να αναθέτουν εξουσίες, όταν θα πάψουν να διαλέγουν δεσμοφύλακες, όταν θα πάψουν να επιτρέπουν σε κάτι τέτοια ανθρωπάκια να λένε.. -Μου δώσατε το δικαίωμα να ενεργώ για λογαριασμό σας-
Η εξουσία θα γκρεμιστεί τη μέρα που οι άνθρωποι θα πάψουν να την επιβάλουν στον εαυτό τους, τη μέρα που θα πάψουν να δημιουργούν κατηγορίες προνομιούχων, κυβερνητών, καταπιεστών!
Η επανάσταση θ 'αρχίσει την στιγμή που οι άνθρωποι θα εγκαταλείψουν την πολιτική! 

- ΠΟΙΕΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ;;

Οι συνέπειες της εκλογικής απεργίας θα ήταν κήρυξη πολέμου ενάντια στο υπάρχον καθεστώς και έναρξη των εχθροπραξιών με την βεβαιότητα της τελικής ανατροπής του!
Πράγματι, η άρνηση της ψήφου δεν είναι πράξη αδράνειας αλλά πράξη εξέγερσης! Οι εξουσιαστές θα καταλάβουν ότι όποιος απέχει συνειδητά δεν είναι αδιάφορος αλλά εξεγερμένος! Ότι αυτός ο εξεγερμένος δεν είναι δυνατόν να μην δράσει και ότι η εκλογική αποχή του συμβαδίζει με την ατομική του δραστηριοποίηση για το γκρέμισμα της παράλογης αυθαιρεσίας των εξουσιαστών!

- ΑΝΤΙΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ...ΕΑΝ ΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΟΥΝ, ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ;;

Κατ 'αρχάς ας παρατηρηθεί ότι αυτό το επιχείρημα δεν είναι δυνατόν να προβληθεί από έναν συνειδητό επαναστάτη, εφόσον όποιος βρίσκεται στην εξουσία, έστω και πρόσκαιρα, δεν μπορεί
 να είναι επαναστάτης!
Πράγματι, ο σκοπός ενός συνειδητού επαναστάτη δεν είναι η κατάκτηση της εξουσίας,
 αλλά η καταστροφή της!!

- ΣΥΝΟΨΗ -

Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΘΑ ΕΥΤΥΧΗΣΕΙ ΜΟΝΑΧΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΣΤΡΑΓΚΑΛΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ!!!


- Paraf Javal -
-Πεζοδρόμιο 2, Εκλογική Απεργία-
-Διεθνής Βιβλιοθήκη-


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Θέλω να φύγω. Πρέπει να φύγω αμέσως.

Κάνει πολλή ζέστη σ 'αυτή τη γαμημένη πόλη. Θέλω να πάω στην Αφρική, κάτω απ το χιόνι.

Πρέπει να φύγω γιατί πρόκειται να πεθάνω. Έτσι κι αλλιώς, κανείς δεν ενδιαφέρεται για κανέναν.

Κανείς. Οι άντρες έχουν ανάγκη τις γυναίκες κι οι γυναίκες έχουν ανάγκη τους άντρες .

Αγάπη όμως ,

αγάπη δεν υπάρχει. Με τις γυναίκες, εμένα μου σηκώνεται από οίκτο.

θα θελα να ξαναγεννηθώ σκύλος, για να είμαι λιγότερο δυστυχισμένος. Αδέσποτο σκυλί,

που σκαλίζει στα σκουπίδια κανείς δε θα με πρόσεχε. Θα θελα να είμαι ένα κίτρινο σκυλί,

φαγωμένο απ την ψώρα, που θα φεύγαν μακριά του χωρίς να του δώσουν προσοχή.

θα θελα να ειμ' ένας που σκαλίζει στα σκουπίδια μια αιωνιότητα.

- Ρομπέρτο Τσούκκο -


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


Θέλω να μείνω μαζί σου, θέλω να παρακολουθώ κάθε χτύπο απ'την καρδιά σου

κάθε ανάσα απ΄το στήθος σου με το αυτί κολλημένο πάνω σου

θ΄ακούω τον θόρυβο

των μηχανισμών στο σώμα σου , θα προσέχω το σώμα σου όπως προσέχει ένας μηχανικός τη μηχανή του.


θα φυλάξω όλα σου τα μυστικά , θα είμαι το κιβώτιο με τα μυστικά σου.

θα είμαι η σάκα όπου θα τακτοποιήσεις τα μυστήρια σου,

θ' αγρυπνώ δίπλα στα όπλα σου,


θα τα προστατεύω απ τη σκουριά. θα είσαι ο πράκτορας μου και το
μυστικό μου κι εγώ,

στα ταξίδια σου, θα είμαι οι αποσκευές σου , ο αχθοφόρος σου κι

η αγάπη σου.

- Bernad-Marie Koltes -



*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 ( Είναι αργά πια για να ζητήσεις χάρη !) φώναξε ο δήμιος και με άρπαξε απτά μαλλιά,

εγώ στεκόμουν στη σκάλα - τρόπος του λέγειν, απλώς είχα έρθει για μια επίσκεψη στο σπίτι

της πλούσιας θείας , αλλά η καταδίκη ήταν παλιά, εξάλλου τ 'απογεύματα περνούσαν οι γύφτοι με τις αρκούδες

άνοιγα τότε το παράθυρο κι έδινα οδηγίες στους ναυτιλλομένους, ή , τις πιο θλιμμένες μέρες , άφεση σ 'εκείνους

που μας πρόδωσαν , ( να με θυμάσαι, έλεγε ο πατέρας , αλλιώς θα
χω πεθάνει δυο φορές), ξεψύχησε το ίδιο βράδυ

κι οι τοίχοι του νοσοκομείου γκρίζοι και σκυθρωποί. Αργότερα μ 'εν φλάουτο προσπάθησα να συγκρατήσω τον καιρό.

Τώρα γερνάω - και ονειρεύομαι να περπατήσω πάνω στη θάλασσα.

- Τάσος Λειβαδίτης -


 *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Δρασκέλησε το κατώφλι μου και όλους τους δρόμους άνοιξε,
την μέρα μου και την νύχτα άδραξε,
δρασκέλησε το κατώφλι μου,
 την θλίψη κανε όνειρο κακό που πέρασε,
νανούρισε με λέγοντας μου, πως τίποτα δεν γέρασε,
δεν θέλει τέχνη, ούτε θαύματα για να ορθοποδήσω,
φτάνει μόνο να δεις, πως μπορώ να αγαπήσω...

- Σπύρος Νάκος - 


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

 


ΠΟΠΗ
Μου είπες...
χρόνια έχουμε
να τύχουμε
μαγαζί
που να
γουστάρουν όλοι
και να χορεύουν!
Σου είπα...
δεν χορεύουν,
παρακαλάνε
για βροχή!

- Σταύρος Καμπάδαης -


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


  Η νύχτα αρνιέται να 'ρθει
    για να μην έρθεις εσύ
    και μήτε εγώ να μπορέσω να πάω.

    Όμως εγώ θα πάω

    κι ας τρώει το μηνύγγι μου ένας ήλιος από σκορπιούς.

    Όμως κι εσύ θα 'ρθεις με τη γλώσσα σου καμένη από την αλμυρή βροχή.

    Η μέρα αρνιέται να 'ρθει
    για να μην έρθεις εσύ
    και μήτε εγώ να μπορέσω να πάω.

    Όμως εγώ θα πάω

    παρατώντας στα βατράχια το τσακισμένο μου γαρύφαλλο.

    Όμως κι εσύ θα 'ρθεις

    ανάμεσα από τα θολά του σκοταδιού λαγούμια.


  Η νύχτα κι η μέρα δε θέλουν να 'ρθουν
 για να πεθάνω εγώ για σένα

κι εσύ να πεθάνεις για μένα.

- Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα -


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*


 Γελούσα , τραγουδούσα, χόρευα, ξεφώνιζα , κραύγαζα
    Τα ρούχα είχαν πέσει από πάνω μου και τρόμαξα βλέποντας τη φοβερή στύση μου.
 Ποτισμένος στον ίδρωτα, μέσα
    σ' ένα πραγματικό ντελίριο που δεν είχα ξαναδοκιμάσει, έβλεπα εσένα κι εμένα στο πρόσωπο του Φεγγαριού, εν
    θηλύμορφο αρσενικό Φεγγάρι, και καθώς χόρευα και φώναζα , η μανία μου μεγάλωνε και φούντωνε ώσπου έπεσα πάνω στο πάτωμα σφαδάζοντας. Ήταν ένας οργασμούς που ποτέ δεν θα μπορέσω να σου περιγράψω την ένταση του

           Πολύ ώρα μετά άνοιξα τα μάτια . Ήμουν λουόμενος στο φως και μουσκεμένος στον ιδρώτα και στο σπέρμα.
    Να λοιπόν που κάναμε έρωτα, αλλά έναν έρωτα που ήταν μοναδικοί
    κι ανεπανάληπτη εμπειρία.

    - Φρίντα Μπιούμπι -


*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*




Δεν υπάρχουν σχόλια :